donderdag 5 maart 2009

Henk 65 ste verjaardag



Het is toch nog maar 3 jaar geleden dat ik afscheid had genomen van mijn collega`s uit Lith. toen ging ik in de VUT .Maar nu ga ik toch echt met pensioen 65 j


In grote getale ware ze naar de sporthal "Trumele" gekomen om mij te feliciteren, Waarom "Trumele"? waar zouden we al die mensen moet laten bij ons thuis? Het werd een mooi feest met af en toe een "Lang zal hij leven"
Ook waren er mooie kado`s van iedereen,
Het hele feest was ook uitstekend verzorgd, en vlot bediend,
Het begon al om 14,30u en eindigde zo tegen 20.00u - (thuis 22.30 u)
We begonnen met een lekker stuk gebak, van Gremee, mokka-slagroom of appelgebak en natuurlijk heerlijke koffie,

Iedereen kon drinken wat hij/zij wilde en ook waren er nog snacks tussendoor, en tegen 17.30 u
stond er een heerlijk buffet met vanalles ( warm en koud) en nog meer koffie, toen het tegen 19.30 u allemaal op was kon iedereen voldaan naar huis, en wij dank zij '" Trumele"terugkijken op een geslaagde 65ste vejaardag,
Niet denken als je 65 jaar bent dat er behalve je pensioen iets wezelijk anders gebeurt? Je blijft althans in mijn geval precies hetzelfde,
Volgend hopen wij onze 25jarige bruiloft te vieren met net zoveel vrienden en kennissen als deze
verjaardag? tot ziens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten