maandag 16 maart 2009

Roan bij ons





Vandaag is Roan weer bij ons, ik heb hem vanmorgen al om 09.00 u opgehaald, bij z`n moeder, en zijn samen zingend naar Dreumel gereden.

Bij aankomst hier heb ik hem eerst eens goed verwend
met een fruithapje, Kim zegt dat vind ie lekker. Nou heb jij het ooit geproeft, het smaakt nergens na,
Daarna lekker ravotten over de vloer, zo dat de kat ging
vluchten,
Toen hij goed moe was , heeft ie een halve beker van die speciale "aanmaak" op, waar ook geen reuk of smaak aan is, toen een schone "pamper"aan want die zat inmiddels ook vol? en te bed. (Hij snurkt)

Om 13.30 u heb ik hem maar wakker gemaakt en boterham voor hem gemaakt, die helemaal opging, Daarna een stukje wandelen,naar het "centrum" weer eten en drinken, ( Ik was er maar druk mee) nog even ravotten en in de "maxi-cosi" en weer naar z`n moeder,En ik languit op de bank bijkomen van een mooi maar vermoeiende dag, Dat die moeders dat allemaal aankunnen snap ik niet, zeker als ze er meer hebben. Nou moeders ik ben blij dat ik die tijd gehad heb ,Alhoewel hij mag zo vaak komen als ie wil,
Dan ga ik wel een uurtje eerder naar bed,om uit te rusten.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten