maandag 13 april 2009

Tweede Paasdag


Als je zo op 2de Paasdag eens wat vroeger op pad gaat? dan zie je dat niet alleen mensen al vroeg op pad zijn.
Ook de natuur draagt een steentje bij, zoals b.v aan het "Vaticaan"
 
Waar ik dacht, er zitten krokodillen of iets dergelijks in het water, maar nee toch niet het waren de karpers. die daar hun beste beentje voor zetten om de vrouwtjes te veroveren? en dat ging er niet zachtzinnig aan toe zag ik wel,
Ook reden er een sliert motoren achter elkaar, ( nu begrijp ik ook al die stukken eenrichtingsverkeer,) ze gingen niet zo hard maar als je als voetganger over de dijk loopt, slaat de schrik toch wel om je hard,
 
Ik ben met mijn scootertje maar snel weer verder gereden, en heb vandaag genoten van al het moois onderweg,
Bomen in de bloei, schapen langs de dijk, koeien in de wei, en ga zo maar door,
Mensen kleden zich luchtiger en dat op zich geeft al een heel ander beeld,
Ook was er een "file" bij de ijssalon van Cor, en ik kwam ook heel wat "oldtimers" = bromfietsen en solexen tegen,
 
Wat jammer was (niet voor mij) dat in Druten alles was
gesloten, Dus moest ik ergens op de koffie ,en aangezien dat ik ook nog familie in Druten heb wonen, heb ik die gelijk maar verrast op een bezoekje ,ook nog wat te eten gekregen. Laat in de middag maar weer richting huis,
 
Het was weer een fantastische dag, waarvan er hopelijk in de toekomst nog vele van zullen volgen, 2- de Paasdag gaat de boeken in, als een van de mooiste der laatste jaren??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten