dinsdag 26 mei 2009

Wat je al niet mee kunt maken

Het was gisteren een prachtige dag,,
Jan belde mij met de vraag ,"Zullen we een eindje gaan fietsen"
 
Okay zijn we de hele dag wezen fietsen 45 km,
Toen we thuis kwamen, was ik moe,
Dinie moest wandelen, en ik zat alleen hier thuis, ik dacht kom, ik ga even een eindje met de scooter, dan koel ik gelijk wat af?
 
Nou een eindje wezen scooteren, en toen dacht ik, ik ga even een ijsje halen bij het plaatselijke tankstation, Lekkere "magnum", uitgepakt en zo likkend naar buiten waar mijn scooter stond, en al pratend met dat ijsje in mijn hand dacht ik kom laat ik hem op de scooter opeten?
 
Dus ik wil de scooter van de standaard duwen met een hand ( ( dat had ik beter niet kunnen doen) want hij viel om,
De eerste reactie dan is tegenhouden maar hij weegt 100 k g dus viel de scooter op de grond.

en ik erachteraan met m`n hoofd op de klinkers,
Politie erbij, ambulance erbij, (zo snel ongelooflijk) Maar zijn weer weggereden zonder mij,
 
Dinie en ik moesten zelf maar naar het ziekenhuis voor een prik, om 23.00 u weer thuis, en ik te bed, redelijk geslapen.

Vanmorgen schrok ik er wel van, want het is toch maar een eindje tot aan de grond, hoofd kapot,
oog blauw, en 3 tanden los, bril total los, maar de scooter bijna niks,2 stukjes beschadigd,= bijna niets.
Met een paar dagen, wat mij betreft zal het wel weer over zijn?? hoop ik,
 
Je kun niet zeggen dat overkomt mij niet weer? Maar ik heb zelf gemerkt ondanks dat ik altijd zeer voorzichtig ben dat het ook mij kan overkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten