vrijdag 5 juni 2009

Dagje Slagharen

Vandag eens een keertje wat anders dan met "senioren" naar "Volendam" of zo.

Vandaag ging het met een school uit
Oss, een dagje naar Slagharen,
 
Zowel de heen- als de terugreis verliepen voorspoedig,

Met een paar uurtjes waren we er, ondanks wat file, zowel heen als terugreis, naar de plaatsen van bestemming, Slagharen en terug Oss,
Het was voor mij al heel lang geleden dat ik op het"ponypark"was geweest,

Maar wat ik er nog van onthouden had is, dat het enorm was uitgebreid, met een 8 baan, en treintje lopend over het gehele park,

De "Eagle"de kabelbaan, het"rodelen" "Milleniumwiel'" en 3 D film,
maar ook veel snoep en andere eetgelegenheden,
 
Er was voor jong en oud vanalles te beleven,
En was op de terugreis ook wel te merken aan de meeste,
Een aantal viel als een blok in slaap, en andere keken naar de mooie tekenfilm die ik had meegenomen,
 
Jammer dat het weer niet zo meewerkte vandaag, maar ondanks dat, keken we terug op een geslaagde dag, Dat zouden eens meer scholen moeten doen? een dagje met hun leerlingen naar het pretpark,

Men kon het plezier daarvan van hun gezicht lezen, Ook ik had me goed vermaakt,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten